دانلود آهنگ جدید|موزیک وار

دانلود آهنگ جدید,دانلود موزیک,دانلود ترانه,دانلود موزیک ویدئو,دانلود فول آلبوم خوانندگان

دانلود آهنگ جدید|موزیک وار

دانلود آهنگ جدید,دانلود موزیک,دانلود ترانه,دانلود موزیک ویدئو,دانلود فول آلبوم خوانندگان

دوشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۳، ۰۲:۳۲ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید احسان غیبی به نام یه نفر

دانلود آهنگ جدید احسان غیبی به نام یه نفر

تنظیم : آرتین زمانی ، آهنگ : احسان غیبی ، ترانه : سحر دهقان

دانلود آهنگ جدید احسان غیبی به نام یه نفر

متن آهنگ جدید احسان غیبی به نام یه نفر

دلم بهت انقد اما آرومه
زمان میگذره اما من نمیفهمم
یه کاری کردی با منِ دیوونه
که حتی با خودم این روزا بی رحمم
منو از رو همین دیوونگی ها
میتونی چشم بسته هم تو بشناسی
مدارا کن با قلب دیوونم
با این قلب دیوونه ی احساسی

(فاصله باید یه نفس باشه
یه نفر واست همه کس باشه
یه نفر باید باشه نزدیکت
رو لبش باشه اسم کوچیکت) ۲

***
یه جور درگیره اون دو تا چشماتم
نمیتونم ازت دیگه چشم بردارم
سرت رو شونمه تو بخواب آرومتر
عزیز من خودم به جایه تو بیدارم
منو از رو همین دیوونگی ها
میتونی چشم بسته هم تو بشناسی
مدارا کن با قلب دیوونم
با این قلب دیوونه ی احساسی

(فاصله باید یه نفس باشه
یه نفر واست همه کس باشه
یه نفر باید باشه نزدیکت
رو لبش باشه اسم کوچیکت) ۲


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی