دانلود آهنگ جدید|موزیک وار

دانلود آهنگ جدید,دانلود موزیک,دانلود ترانه,دانلود موزیک ویدئو,دانلود فول آلبوم خوانندگان

دانلود آهنگ جدید|موزیک وار

دانلود آهنگ جدید,دانلود موزیک,دانلود ترانه,دانلود موزیک ویدئو,دانلود فول آلبوم خوانندگان

دوشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۳، ۰۲:۳۶ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام حسش کن

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام حسش کن

تنظیم‌ : امیر دیوا

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام حسش کن

متن آهنگ جدید امیر تتلو به نام حسش کن

حسش کن فرق دستامو با بقیه و با من دنیاتو نصفش کن
دنیای من تویی نصفش چون حفظش کن عشقو دلتو مثلش کن

تو اصا این خلو چلو بیا هر جوری میخوای تستش کن
تو بیا حفظش کن تو بغلت طلسمش کن
صدا کن در گوشش اسمشو
دوباره وارد این قصه شو
دوباره بیا یه دنیا بسازیم
که هیشکی ندیده مثلشو
(حسش کن فرق دستامو با بقیه و با من دنیاتو نصفش کن
دنیای من تویی نصفش چون حفظش کن عشقو دلتو مثلش کن) ۲

***
تو بگیر دستامو فرقشو چک کن با دست غریبه و حرفامو بهش فکر کن
خب ببین اشکامو وقتی نیستی میریزن همه رفقا گریه هامو دیدن
تو ببین من با تو آرومو رامم راحت باش بشکن باز هر قانونو با من
هنوزم پره از عکسامون اتاقم بدون هوای هر دوتامونو دارم

تو اصا این خلو چلو بیا هر جوری میخوای تستش کن
تو بیا حفظش کن تو بغلت طلسمش کن
صدا کن در گوشش اسمشو
دوباره وارد این قصه شو
دوباره بیا یه دنیا بسازیم
که هیشکی ندیده مثلشو
(حسش کن فرق دستامو با بقیه و با من دنیاتو نصفش کن
دنیای من تویی نصفش چون حفظش کن عشقو دلتو مثلش کن) ۲


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی