دانلود آهنگ جدید|موزیک وار

دانلود آهنگ جدید,دانلود موزیک,دانلود ترانه,دانلود موزیک ویدئو,دانلود فول آلبوم خوانندگان

دانلود آهنگ جدید|موزیک وار

دانلود آهنگ جدید,دانلود موزیک,دانلود ترانه,دانلود موزیک ویدئو,دانلود فول آلبوم خوانندگان

دوشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۳، ۰۲:۲۸ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید ناصر صدر به نام دلتنگم

دانلود آهنگ جدید ناصر صدر به نام دلتنگم

تنظیم : حمید احدی ، ترانه و آهنگ : مجید احمدی ، میکس و مسترینگ : داریوش شهبازی

دانلود آهنگ جدید ناصر صدر به نام دلتنگم

متن آهنگ جدید ناصر صدر به نام دلتنگم

چند روزه نیستی و هوای خونمون
ساکت و خالیه می باره آسمون
چند روزه خیره ام به قاب عکس تو
خسته و دلخورم درست بر عکس تو
چند روزه می گذره که چشم به راهمو
هیشکی حس نکرد غم نگاهمو
دنیام رفت و من چیزی ندارمو
حتی شب ازم گرفت ستارمو

دلتنگم هنوز تو این شبای سرد
حتی عشقِ تو بهم وفا نکرد
از گریه پرم شدم یه کوه درد
نمی دونی چه تلخه گریه های مرد
رفتی و جای تو تو خونه خالیه
نیستی حس کنی دلم چه حالیه
بی تو تموم شهر غریبه کوچه هاش
بیا و این همه با دلم بد نباش

***
دلم گرفته از تموم کوچه ها
دلم گرفته از تموم آدما
پر از خیالتم بریدم از خودم
چه زود تو رفتی و ازت جدا شدم
اونی که با تو بود با جون و دل منم
بیا کنارمو نذار که بشکنم
نذار که بشکنم

دلتنگم هنوز تو این شبای سرد
حتی عشقِ تو بهم وفا نکرد
از گریه پرم شدم یه کوه درد
نمی دونی چه تلخه گریه های مرد
رفتی و جای تو تو خونه خالیه
نیستی حس کنی دلم چه حالیه
بی تو تموم شهر غریبه کوچه هاش
بیا و این همه با دلم بد نباش


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی