دانلود آهنگ جدید|موزیک وار

دانلود آهنگ جدید,دانلود موزیک,دانلود ترانه,دانلود موزیک ویدئو,دانلود فول آلبوم خوانندگان

دانلود آهنگ جدید|موزیک وار

دانلود آهنگ جدید,دانلود موزیک,دانلود ترانه,دانلود موزیک ویدئو,دانلود فول آلبوم خوانندگان

دانلود آهنگ جدید اشکین ۰۰۹۸ و پوریا پاشا به نام بله بله

تنظیم ، میکس و مسترینگ : حسین MH ، ترانه و آهنگ : اشکین ۰۰۹۸

دانلود آهنگ جدید اشکین 0098 و پوریا پاشا به نام بله بله

متن آهنگ جدید اشکین ۰۰۹۸ و پوریا پاشا به نام بله بله

بله بله بله بله بله دوست دارم یه عالمه
من بدون تو میمیرم

***
وقتی با تو باشم از اون آدماشم
که نمیذارم تو بری و من از تو جدا شم
عشقِ آخریمی تو که بهترینی
من تموم دنیارو برات میخوام فدات شم
من تموم دنیارو برات میخوام فدات شم

وقتی نیستی دلم میگیره
آخه احساس من همینه
بذار دستاتو من بگیرم
آخه به عشق تو اسیرم

بله بله بله بله بله دوست دارم یه عالمه
تو اگه با من بمونی دنیا برام کمه
بله بله بله بله بله دوست دارم یه عالمه
من بدون تو میمیرم تو فقط بگو بله

***

وقتی با تو باشم از اون آدماشم
که نمیذارم تو بری و من از تو جدا شم
عشقِ آخریمی تو که بهترینی
من تموم دنیارو برات میخوام فدات شم
من تموم دنیارو برات میخوام فدات شم

وقتی نیستی دلم میگیره
آخه احساس من همینه
بذار دستاتو من بگیرم
آخه به عشق تو اسیرم

بله بله بله بله بله دوست دارم یه عالمه
تو اگه با من بمونی دنیا برام کمه
بله بله بله بله بله دوست دارم یه عالمه
من بدون تو میمیرم تو فقط بگو بله

بله بله بله بله بله
تو اگه با من بمونی دنیا برام کمه
بله بله بله بله بله
من بدون تو میمیرم تو فقط بگو بله


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی