دانلود آهنگ جدید|موزیک وار

دانلود آهنگ جدید,دانلود موزیک,دانلود ترانه,دانلود موزیک ویدئو,دانلود فول آلبوم خوانندگان

دانلود آهنگ جدید|موزیک وار

دانلود آهنگ جدید,دانلود موزیک,دانلود ترانه,دانلود موزیک ویدئو,دانلود فول آلبوم خوانندگان

دوشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۳، ۰۲:۲۷ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید سمیر زند به نام من بی تو

دانلود آهنگ جدید سمیر زند به نام من بی تو

تنظیم : علی منصوری ، آهنگ : علی منصوری و سمیر زند ، ترانه : فرید احمدی

دانلود آهنگ جدید سمیر زند به نام من بی تو

متن آهنگ جدید سمیر زند به نام من بی تو

من برای تو به دنیا اومدم
واسه چشمای تو اینجا اومدم
تو برای من به دنیا اومدی
برای عشق من اینجا اومدی

(من بی تو زنده نمیمونم
بی من تو زنده نمیمونی
ما جونمون بهم بستس
خوب میدونم که میدونی) ۲

***
من با تو شکل خودم میشم
با من تو شکل خودت میشی
با عشق تو من آتیشم
با عشق من تو آتیشی
با من تو شکل خودت میشی
من با تو شکل خودم میشم
با عشق من تو آتیشی
با عشق تو من آتیشم

(من بی تو زنده نمیمونم
بی من تو زنده نمیمونی
ما جونمون بهم بستس
خوب میدونم که میدونی) ۲

تو آیینه ای که روبروی منی
من آیینه ای که روبروی توام
تو مثل گلی که مات نگاه منو
منم که غرق رنگ و بوی توام
منم که غرق رنگ و بوی توام


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی