دانلود آهنگ جدید|موزیک وار

دانلود آهنگ جدید,دانلود موزیک,دانلود ترانه,دانلود موزیک ویدئو,دانلود فول آلبوم خوانندگان

دانلود آهنگ جدید|موزیک وار

دانلود آهنگ جدید,دانلود موزیک,دانلود ترانه,دانلود موزیک ویدئو,دانلود فول آلبوم خوانندگان

دانلود آهنگ جدید امید جهان و سعید ساشا به نام دل تو دلم نیست

دانلود آهنگ جدید امید جهان و سعید ساشا به نام دل تو دلم نیست

متن آهنگ جدید امید جهان و سعید ساشا به نام دل تو دلم نیست

فرقی برات نداره کنار تو بمونم
میدونی که من بی تو نمیتونم
پناه آوردم به دلت جز تو کسیو ندارم
که وقتی بی تابه دلم سر رو شونش بذارم

بیا بیا عشق من
بیا بیا عشق من

***
(دل تو دلم نیس بازم کنار تو بشینم
دل تو دلم نیس بازم کنار تو بشینم
تو برام خیلی عزیزی کاش میشد تورو ببینم) ۲
دل تو دلم نیس بازم کنار تو بشینم


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی