دانلود آهنگ جدید|موزیک وار

دانلود آهنگ جدید,دانلود موزیک,دانلود ترانه,دانلود موزیک ویدئو,دانلود فول آلبوم خوانندگان

دانلود آهنگ جدید|موزیک وار

دانلود آهنگ جدید,دانلود موزیک,دانلود ترانه,دانلود موزیک ویدئو,دانلود فول آلبوم خوانندگان

شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۳، ۰۳:۴۲ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی به نام تب

دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی به نام تب

تنظیم : غلامرضا صادقی ، میکس و مستر : آرش پاکزاد

دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی به نام تب

متن آهنگ جدید بهنام صفوی به نام تب

من با یک نگاه مثل قصه ها
عاشق تو شدم بی هوا
تو با اون چشات درست مثل خواب و رویا
منو با عشق زدی رفتی کجا

با تو میشه همیشه دلم عاشق باشه
نمیخوام نمیشه دلم ازت جدا شه
تبِ تو چه تنده شبیه آتیشه
یه لحظم نباشی دلم تنگ تو میشه

***
ای همه احساسم دل به تو می بازم
آیندمو با تو میسازم
حرفای خوبِ تو به دلم میشینه
با تو این زندگی شیرینه

دلِ من دنیاشو به چشمات مدیونه
خیلی دوست دارم دیوونه
اگه تو نباشی پی از من میمونه
دق میکنه بی تو این خونه

با تو میشه همیشه دلم عاشق باشه
نمیخوام نمیشه دلم ازت جدا شه
تبِ تو چه تنده شبیه آتیشه
یه لحظم نباشی دلم تنگ تو میشه

***

ای همه احساسم دل به تو می بازم
آیندمو با تو میسازم
حرفای خوبِ تو به دلم میشینه
با تو این زندگی شیرینه

دلِ من دنیاشو به چشمات مدیونه
خیلی دوست دارم دیوونه
اگه تو نباشی پی از من میمونه
دق میکنه بی تو این خونه

با تو میشه همیشه دلم عاشق باشه
نمیخوام نمیشه دلم ازت جدا شه
تبِ تو چه تنده شبیه آتیشه
یه لحظم نباشی دلم تنگ تو میشه


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی