دانلود آهنگ جدید|موزیک وار

دانلود آهنگ جدید,دانلود موزیک,دانلود ترانه,دانلود موزیک ویدئو,دانلود فول آلبوم خوانندگان

دانلود آهنگ جدید|موزیک وار

دانلود آهنگ جدید,دانلود موزیک,دانلود ترانه,دانلود موزیک ویدئو,دانلود فول آلبوم خوانندگان

شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۳۵ ق.ظ

دانلود آهنگ جدید شهاب رمضان به نام رویای من

دانلود آهنگ جدید شهاب رمضان به نام رویای من

تنظیم : نیمان ، آهنگ : شهاب رمضان ، ترانه : حسین قیاسی

دانلود آهنگ جدید شهاب رمضان به نام رویای من

متن آهنگ جدید شهاب رمضان به نام رویای من

حرفای من تمومه احساسه منه
قلبه منه داره باهات حرف میزنه
چشمای من پنجره های قلبمه
که رو به تو بسته نباشه روشنه

(آدمی که عاشقه تنها نیس
بگو با منی بگو رویا نیس
کسی غیر ما دو تا اینجا نیس
بگو دلتنگی دیگه با ما نیس) ۲

***
از این سکوت از این شبای انتظار
منو ببر به شوقِ اولین قرار
قلب منو دوباره زیر و رو کنو
گذشته هارو تو گذشته جا نذار
با تو هستم تا تو هستی بگو چشماتو نبستی
باورم نمیشه اما روبروی من نشستی

(آدمی که عاشقه تنها نیس
بگو با منی بگو رویا نیس
کسی غیر ما دو تا اینجا نیس
بگو دلتنگی دیگه با ما نیس) ۲


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی