دانلود آهنگ جدید|موزیک وار

دانلود آهنگ جدید,دانلود موزیک,دانلود ترانه,دانلود موزیک ویدئو,دانلود فول آلبوم خوانندگان

دانلود آهنگ جدید|موزیک وار

دانلود آهنگ جدید,دانلود موزیک,دانلود ترانه,دانلود موزیک ویدئو,دانلود فول آلبوم خوانندگان

شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۳۱ ق.ظ

دانلود آهنگ جدید مجید خراطها به نام شاید

دانلود آهنگ جدید مجید خراطها به نام شاید

آهنگ و تنظیم : حمید احدی ، ترانه : مجید خراطها ، میکس و مستر : داریوش شهبازی

دانلود آهنگ جدید مجید خراطها به نام شاید

متن آهنگ جدید مجید خراطها به نام شاید

چشماتو وا کن من روبروتم
هنوزم کل دنیارم نمیدم به تار موتم
حالا که چشمتو بستی
به اشکای من عادت کن
یا جشم وا کن دلم خوش شه
خودت حالا قضاوت کن
یا جشم وا کن دلم خوش شه
خودت اینجا قضاوت کن

شاید چشماتو وا کردی و دیدی
دروغ بود هر چی که از من شنیدی
کجایی که با این چشمای خیسم
ببینی پشتِ عکسات مینویسم
شاید از بودنِ من خسته بودی
که تو این عکس چشاتو بسته بودی
تو این عکسم چه بد افتاده بودم
از اون روز از چشات افتاده بودم

***
چشماتو وا کن حالا که هستم
نیستی تو بارون عکس تو تو دستم
پاتوقِ همیشگیم تا دلم میگیره میرم
(قاب عکست توی دستم عکس تنهایی میگیرم) ۲

شاید چشماتو وا کردی و دیدی
دروغ بود هر چی که از من شنیدی
کجایی که با این چشمای خیسم
ببینی پشت عکسات مینویسم
همون جای قدیمم با چه حالی
منو بارونو عکست جات خالی
میام پیشت گلم حتما به زودی
هوا بارونیه ای کاش بودی
(شاید از بودنِ من خسته بودی
که تو این عکس چشاتو بسته بودی) ۲


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی